مخازن پلی اتیلنی
مخزن 1000 لیتری عمودی کوتاه سه لایه آبانو

پلیمر ها به تنهایی خطر مسمومیت نداشته و به دلیل وزن مولکولی بالا عموماً خنثی بوده و قابل حل در آب  نمی باشند. و خطری را متوجه مصرف کننده نمی کنند. در واقع  سوال را اینگونه باید مطرح نمود، که آیا می توان آب پاکیزه را در این مخازن پلی اتیلنی نگهداری نمود ؟  زیرا در صورت وجود آلودگی در آب ورودی امکان رشد میکروارگانیسمها در آب مخزن وجود دارد.

    البته این آلودگی ها عمدتا به دو دلیل است:

  1. ورود آب آلوده و تصفیه نشده به مخازن: همچون آب چشمه و یا چاه که حاوی میکروارگانیسمهای متعددی است. و عدم تصفیه آب و ماندگاری آب در مخزن فرصت کافی به آن. میکرو ارگانیسمها به منظور رشد و گسترش داده و موجب تیره شدن آب و رشد ایشان در جداره مخزن می گردد.
  2. ورود نور خورشید به داخل مخزن: نفوذ نور زیاد خورشید به داخل مخزن موجب رشد جلبکها در جداره مخزن می گردد. جلبکها نوعی گیاه است که دارای کلروفیل(سبزینه) می باشندو برای رشد و نمو به نور خورشید وابسته است.

وجود جلبک و میکرو ارگانیسمها در آب می تواند موجب آلودگی آب شده و کسانی را که از آن آب استفاده می کنند. را در معرض خطرات جدی قرار دهد.

 درنهایت باید گفت که مخازن پلی اتیلنی درصورتی که تاییدیه های بهداشتی را دریافت و الزامات استانداردهای مرتبط را رعایت نمایند. گزینه مناسبی برای نگهداری آب می باشند.

مشتریان عزیز می‌توانند جهت خرید مخازن تماس بگیرند و یا جهت دریافت مشاوره، با کارشناسان فروش کاسپین پلاس در ارتباط باشند.

یک دیدگاه برای “آیا مخازن پلی اتیلنی برای نگهداری آب مناسب هستند؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه